Promovare Google Ads
Promovare Google Ads folosim pentru a crește vânzările sau traficul pe site prin targetarea utilizatorilor care caută expresii sau cuvinte cheie specifice business-ului tău. Google apoi începe căutarea și dintre toate anunțurile din acel moment, le afișează utilizatorului pe cele mai relevante pentru expresia sau cuvântul cheie căutat.
Fii găsit de tot publicul tău
Multe opțiuni de promovare
În funcție de obiective, Google Ads pune la dispoziție o gamă variată de modalități de promovare și opțiuni de reclame. Reclame de tip text, imagine sau video vizibile în Google sau în rețeaua de site-uri partenere Google. Acestea sunt optimizate constant pentru a aduce cât mai multe vânzări cu cel mai mic cost.
Cum și ce plătești
Fii văzut în orice format
În funcție de tilpul de reclame, se plătește în funcție de anumiți parametrii.
CPC (cost per click) – Plătești doar atunci cand cineva dă click pe anunțul tău.
CPM (cost per mia de afișări) – Plătești pentru o mie de afișări ale anunțului către utilizatori.
CPV (cost per vizionare) – Specific anunțurilor video. Plătești doar atunci când un utilizator vizionează videoclipul tău.
Suntem pregătiți să optimizăm în timp aceste cifre prin analiza extensivă a pieței și rapoartele analitice pe care le urmărim constant.
Urmărești conversiile
Analiză și raportare continuă
Google Ads îți permite să setezi și să analizezi conversii. Conversia este acea acțiune pe care vrei ca utilizatorul să o facă pe site-ul tău (ex.: achiziționarea unui produs, completarea unui formular, inițierea unui apel telefonic sau abonarea la newsletter). Acestea pot fi urmărite împreună cu o varietate de ale statistici pentru a trage cele mai potrivite alegeri pentru cum reacționează afacerea ta la ecosistemul piaței în care te afli.