Promovare Google Ads

Google Ads este folosit pentru a crește vânzările sau traficul pe site prin targetarea utilizatorilor care caută în Google expresii sau cuvinte cheie specifice business-ului tău. Utilizatorul interesat caută în Google o anumită expresie sau cuvânt cheie. Google apoi începe căutarea și dintre toate anunțurile din acel moment, le afișează utilizatorului pe cele mai relevante pentru expresia sau cuvântul cheie căutat.

Fii găsit de tot publicul tău

Multe opțiuni de promovare

În funcție de obiective, Google Ads pune la dispoziție o gamă variată de modalități de promovare și opțiuni de reclame. Reclame de tip text, imagine sau video vizibile în Google sau în rețeaua de site-uri partenere Google. Acestea sunt optimizate constant pentru a aduce cât mai multe vânzări cu cel mai mic cost.

Cum și ce plătești

Fii văzut în orice format

În funcție de tilpul de reclame, se plătește în funcție de anumiți parametrii.

CPC (cost per click) – Plătești doar atunci cand cineva dă click pe anunțul tău.
CPM (cost per mia de afișări) – Plătești pentru o mie de afișări ale anunțului către utilizatori.
CPV (cost per vizionare) – Specific anunțurilor video. Plătești doar atunci când un utilizator vizionează videoclipul tău.

Suntem pregătiți să optimizăm în timp aceste cifre prin analiza extensivă a pieței și rapoartele analitice pe care le urmărim constant.

Urmărești conversiile

Analiză și raportare continuă

Google Ads îți permite să setezi și să analizezi conversii. Conversia este acea acțiune pe care vrei ca utilizatorul să o facă pe site-ul tău (ex.: achiziționarea unui produs, completarea unui formular, inițierea unui apel telefonic sau abonarea la newsletter). Acestea pot fi urmărite împreună cu o varietate de ale statistici pentru a trage cele mai potrivite alegeri pentru cum reacționează afacerea ta la ecosistemul piaței în care te afli.

Propulsează-ți afacerea spre succes

Google Ads te ajută să crești vizibilitatea site-ului sau magazinului tău pentru a primi mai multă atenție din partea utilizatorilor. Reușești să atragi clienți noi și să îți crești afacerea online într-un ritm accelerat cu rezultate mult mai rapide. Maximizezi profitul și economisești timp în baza datelor acumulate din anunțurile derulate. Astfel poți genera rezultatele dorite, în timp ce clienții tăi pot ajunge la tine rapid și simplu.