Qantas Airlines ofera noul Samsung Gear VR pasagerilor de la clasa intai

Samsung se lanseaza intr-o intiativa de marketing destul de agresiva si foarte indrazneata, pentru a castiga recunoasterea noului Gear VR. Parteneriatul cu Qantas Airlines va oferi pasagerilor de la clasa intai posibilitatea de a se rasfata cu o noua surpriza, alaturi de meniul cu 8 feluri de mancare ce poarta semnatura lui Neil Perry, vinuri si sampanii castigatoare de premii si multe altele. Surpriza vine in forma unui Gear VR, destinat divertismentului personal pe parcursul zborului.

Programul Samsung Gear VR

Samsung Electronics Australia a gandi parteneriatul cu Qantas Airlines in vederea testarii setului de realitate virtuala, in scopul divertismentului. Aceasta este momentan o faza de testare ce va tine trei luni, atat pentru Samsung Gear VR cat si pentru Galaxy Note 4. Pentru cei mai multi dintre pasageri, aceasta este prima intalnire cu experienta realitatii virtuale.

Programul de realitate virtuala al fiecarui zbor a cuprinde o serie de insertii create de Jaunt, compania ce a produs si experienta memorabila Paul McCartney’s ‘Live and Let Die‘ – un concert 360 . Acest program ii va purta pe pasageri printr-un tur 3D, de 360 de grade prin loungeul ultramodern al celor de la Qantas, iar dupa decolare, vizita care ii va purta de-a lungul Podului din portul Sydney, sau pe apele linistite din raul din nordul teritoriului, in Parcul national Kakadu va parea mai reala ca niciodata.

Qantas Airlines ofera noul Samsung Gear VR pasagerilor de la clasa intai

Filmele cu destinatii turistice care folosesc tehnica cunoscuta sub numele de Cinematic VR sunt o optiune noua si destul de interesanta pentru promovarea anumitor destinatii, unui public considerat captiv, care este gara sa fie imersat in lumea unui advertising de calitate. Prezentarea unui video la viteza de 60 de frameuri pe secunda permite ca tehnologia necesara sa nu fie o provocare. Aceasta viteza asigura si o experienta lipsita de vertij sau ameteli, pentru orice spectator.

Variatele nuante ce apar in discutia distribuirii echipamentului Gear VR, intr-un spatiu inchis, unui public captiv, pot genera o multime de discutii interesante, daca se doreste. Ideea de a face acest echipament disponibil pentru publicul larg este tocmai motivul pentru care echipamentul parcurge o faza de testare. Prin urmare, aceasta initiativa de marketing pare mai degraba o oportunitate de a primi un feedback constructiv, inainte de ansarea din aceasta luna.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *