Turul virtual

Statistici despre tururile virtuale

Deoarece afacerile online sunt în plină expansiune, piața imobiliară profită de mediul web pentru a-și promova vânzările. Utilizarea tururilor virtuale este o metodă foarte bună de promovare.

În continuare vă prezentăm statistici despre tururile virtuale și utilitatea lor pentru vânzarea de imobile și proprietăți.

1. 79% dintre cumpărătorii care doresc să achiziționeze un al doilea domiciliu și 84% din cumpărătorii care doresc să achiziționeze pentru prima dată o locuință utilizează internetul pentru a se documenta. Majoritatea cumpărătorilor încep prin a-și caută opțiunile pe internet. Astfel, tururile virtuale pot fi implementate pe site-urile ansamblurilor imobiliare sau a agențiilor imobiliare, aducând beneficii celor interesați.

2. 83% dintre cumpărătorii de case doresc să poată vizualiza ceva online și să vadă imaginile unei proprietăți pe care să o analizeze înainte de a o achiziționa. Clienții pot avea acces la grafice, fotografii sau videoclipuri. Cu toate că imaginile și videoclipurile pot avea un impact vizual bun, tururile virtuale oferă o experiență completă și unică.

3. 54% dintre cumpărători nu se vor uita la o proprietate dacă nu au afișate imagini. Tururile virtuale sunt populare și dorite de consumatori, iar majoritatea consumatorilor nici nu vor lua în considerare o proprietate care nu prezintă imagini. Fără un suport vizual online, este posibilă o pierdere automată a unor potențiali clienți.

4. Anunțurile imobiliare cu tururi virtuale obțin cu 87% mai multe vizionări față de cele fără tur virtual. conform unui studiu Realtor.com. Este de înțeles astfel că dacă anunțul are un tur virtual, acesta va avea mai mult trafic.

5. Tururile virtuale fac oamenii să se uite la un site de 5 până la 10 ori mai mult. Tururile virtuale oferă clienților posibilitatea de a vizualiza proprietățile de acasă, iar acest lucru va spori traficul și menținerea pe website a clienților. Creșterea traficului și păstrarea clienților vor duce la rândul lor la mai mulți clienți și, posibil, la mai multe vânzări, pentru afacerea dvs.

Ca o concluzie, comerțul online este în plină expansiune în toate domeniile, inclusiv în domeniul imobiliar. Cumpărătorii de case doresc să vadă tururi virtuale atunci când caută proprietăți imobiliare online. Acest serviciu vă va ajuta atât pe dumneavoastră cât și pe clienți pe termen lung.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *