Digitalizare IMM-uri

Fonduri europene între 30.000 și 100.000 Euro pentru modernizarea firmelor.


Microîntreprinderile și firmele mici și mijlocii (IMM) din România vor putea obține fonduri europene de până în 100.000 de euro pentru a-și cumpăra calculatoare și alte echipamente și servicii pentru digitalizare IMM, în anumite condiții cuprinse în proiectul de Ghid al solicitantului și schema de minimis.

Pe scurt, IMM-urile vor putea cere câte 30.000-100.000 de euro fiecare direct de la Agențiile de Dezvoltare Regională (ADR) pentru fiecare din cele 8 regiuni de dezvoltare ale României.

Bugetul total disponibil va fi de 100 de milioane de euro care vor ajunge la IMM-uri. Din acest buget vor putea fi finanțate între 1000 și 3333 de întreprinderi pentru digitalizare afacere.

Important: Un IMM beneficiar va suporta și el 10% din valoarea eligibilă. Cei 30.000-100.000 euro acordați acoperă 90% din cheltuielile eligibile.

Cui se adreseaza programul de Digitalizare IMM?

IMM-uri ce doresc finanțare pentru achiziționarea de echipamente și servicii IT&C, necesare digitalizării activității curente.

Soluții de business intelligence de la 360 Design

Dorești să accesezi o finanțare nerambursabilă? Contactează-ne acum pentru a face împreună toate demersurile necesare implementării ideii tale. Analizăm informațiile și vă ajutăm să identificați soluțiile tehnice necesare realizării viziunii dumneavoastră.

Integrați și automatizați toate procesele din companie pentru un management eficient.

De peste 13 ani, 360 Design este expert în soluții custom software, ERP, CRM și BI, cu implementări în peste 250 de companii, atât la nivel național, cât și internațional.

Ai întrebări?
Descoperă acum
Soluții custom

Cheltuieli eligibile:

a) cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune;
b) cheltuieli aferente realizării rețelei LAN necesare pentru implementarea proiectului;
c) cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor software/licențelor necesare implementării proiectului, configurării și implementării bazelor de date, migrării și integrării diverselor structuri de date existente, inclusiv soluțiile de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation;
d) cheltuieli aferente achiziționării unui website de prezentare a companiei, inclusiv achiziția de domeniu și găzduirea pe server;
e) cheltuieli aferente achiziționării/închirierii unui nume de domeniu nou;
f) cheltuieli aferente achiziționării/închirierii soluției de semnătură electronică;
g) cheltuieli de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil;
h) cheltuieli aferente achiziționării de aplicații informatice specifice pentru persoanele cu dizabilități;
i) cheltuieli aferente achiziționării soluțiilor din domeniul tehnologiei informației pentru comerțul electronic;
j) cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip cloud și SaaS, respectiv Software as a Service;
k) cheltuieli aferente achiziționării serviciilor de găzduire;
l) cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele;
m) cheltuieli aferente achiziționării de servicii de consultanță pentru elaborarea documentațiilor necesare;
n) cheltuieli aferente instruirii personalului care va utiliza produsele implementate/achiziționate și a personalului care va asigura mentenanța;
o) activități de achiziție a serviciilor de auditare intermediară/finală, financiară și tehnică;
p) servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care au nevoie IMM-urile.

Cu ce te putem ajuta