Evenimente virtuale in 2022

Cuprins

Ascensiunea evenimentelor virtuale

Cu toții ne-am confruntat cu consecințele pandemiei: de la a sta în casă până la purtarea unei măști aproape peste tot. Impactul a fost puternic resimțit de milioane de afaceri. O oportunitate s-a ivit însă prin perspectiva participării la evenimente virtuale.

Să vorbim, de exemplu, despre conferința anuală Ignite de 1 săptămână organizată la Orlando în 2019. Aceasta a trecut de la 27.000 de participanți la 270.000 de invitați în doar doi ani. Singura schimbare a fost că Ignite 2021 a fost versiunea virtuală a evenimentului precedent.

Chiar înainte de pandemie, organizarea unui eveniment a venit cu o serie de dificultăți în ceea ce privește timpul și resursele. În urma pandemiei a existat o creștere semnificativă a interesului față de evenimentele virtuale sau hibride datorită oportunităților oferite. Evenimentele virtuale au devenit din ce în ce mai populare în ultimii ani. Iar impactul lor asupra lumii digitale este evident, deoarece majoritatea oamenilor sunt de acord cu utilitatea lor.

evenimente virtuale

De ce reprezintă aceste evenimente virtuale o opțiune?

Evenimentele virtuale au multe avantaje. Acestea pot reduce costul de participare, crescând numărul de participanți și permițând companiilor cu buget redus să participe la eveniment. Acești factori ajută la organizarea unui eveniment online de succes. Mai mult decât atât, gândiți-vă la conținutul grozav pe care îl veți avea disponibil pentru utilizare ulterioară. Nu începeți de la zero, puteți reutiliza înregistrările anterioare ale evenimentului și le puteți pune la dispoziția persoanelor care nu au putut participa prima dată.

Simplul fapt că puteți participa la un astfel de eveniment de acasă sau chiar dintr-o altă țară este pur și simplu uimitor. Imaginați-vă că participați la un eveniment virtual pe Lună doar cu o conexiune la internet. Poate părea exagerat. Ținând însă cont de evoluția tehnologică constantă care a avut loc încă de acum câțiva ani, nu pare la fel de imposibil ca înainte.

Permiteți oamenilor din întreaga lume să interacționeze fără să fie nevoiți să plătească pentru zboruri sau cazare. Speakeri care nu pot veni personal, dar pot apărea prin apel video sau prezentare preînregistrată pot aduce un plus de valoare.

După cum am fost martori în timpul pandemiei, adunările virtuale sunt uneori singura opțiune atunci când activitățile în persoană sunt imposibile. Evenimentele virtuale sunt o modalitate fantastică de a ajunge la un public nou și de a crește gradul de conștientizare a brandului.

Tipuri de evenimente virtuale

Evenimentele virtuale pot lua diferite forme și pot deveni o parte esențială a agendei dumneavoastră organizaționale. Pentru a ușura lucrurile, am enumerat mai jos cele patru tipuri principale de evenimente virtuale:

Webinarii

Webinarii creează un mediu online în care participanții din întreaga lume se pot alătura virtual și pot dezbate subiectele discutate. Puteți integra conferințe video sau utiliza videoclipuri live sau preînregistrate.

Conferințe virtuale

Conferințele virtuale sunt foarte asemănătoare cu conferințele în persoană și se bazează pe o agendă complexă și live. Acestea permit participanților să obțină acces la informații relevante și să interacționeze cu alți participanți.

Evenimente hibride interne

Evenimentele la nivel de companie, sesiunile de training, întâlnirile de departament sunt utile dacă trebuie să comunicați un mesaj întregii companii, dar nu toți angajații sunt prezenți în aceeași locație. Din această cauză, ideea de a avea pe toți la fața locului devine irelevantă.

Evenimente hibride externe

Aceste adunări sunt pentru cei care nu sunt afiliați companiei dumneavoastră. Conferințele utilizatorilor și conferințele din industrie sunt, de asemenea, posibile aplicații.

Iată câteva dintre beneficiile găzduirii unor evenimente virtuale:

Accesibilitate: alternativele virtuale vă permit să găzduiți participanții care nu pot participa în persoană în timp ce evenimentul încă se desfășoară personal.

Buget: Potrivit și pentru companiile mai mici. Atunci când bugetele de călătorie sunt o preocupare pentru participanți, a avea o opțiune virtuală sau hibridă este, de asemenea, benefică. 

Nu există altă opțiune: evenimentele în persoană nu sunt posibile din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile sau a limitărilor de călătorie. Astfel, a avea o opțiune online îți oferă siguranța că evenimentul încă are loc.

Pentru a rezuma punctul nostru de vedere asupra acestor evenimente virtuale, ele reprezintă o abordare excelentă și sigură în această perioadă incertă. Nu se poate nega că impactul și utilitatea evenimentelor virtuale rămân de necontestat. Acum brandurile caută să ofere experiențe virtuale foarte distinctive și captivante. Deci, dacă vă gândiți vreodată să vă găzduiți propriul eveniment digital, contactați-ne pentru a îl realiza împreună.

Programează o întâlnire cu echipa

Completează formularul de mai jos și noi te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili o întalnire.