Galeria de artă virtuală – o Extensie Virtuală a Artiștilor

Galeriile de artă au avut un an dur în 2020, la fel și artiștii. Nu au existat multe opțiuni atunci când a fost vorba de găsirea unor galerii de închiriat pentru afișarea operelor de artă.

Oamenii s-au izolat în casele lor, prin urmare nu au putut vizita astfel de expoziții. Îmi imaginez că și colecționarii de artă s-au plictisit foarte mult. Desigur, există artiști care dețin propriile lor galerii și își expun lucrările de-a lungul anului fără prea multă îngrijorare. Dar chiar și pentru ei, vizitatorii erau încă greu de găsit.

Cum au rezolvat această problemă unii artiști?

Unii jucători din industria artei, precum VIFAF (Virtual International Fine Art Fair), au găsit alternative. zicem de la ce vine VIFAF

Ei s-au gândit, “de ce ar trebui să încercăm să atragem vizitatorii în galeria noastră fizică, cât timp ce aceștia nu au voie să iasă din casă. Nu am putea să le arătăm virtual galeria noastră într-un mediu online și imersiv?”

Și așa au descoperit Panorender. Le-am ajutat să inoveze și să creeze un mediu virtual 3D personalizat și complet navigabil pentru a afișa lucrările de artă.

Pentru asta am avut nevoie doar de câteva randări ale clădirii.

Cum ar beneficia artiștii de expunerea într-o galerie virtuală?

Sincer, nu știu prea multe despre expozițiile de artă și tehnicile de promovare ale acestora, dar din cele pe care le-am vizitat până acum, nu se pot înghesui prea mulți oameni acolo. 

Spre deosebire de o locație fizică, într-o galerie virtuală, un site web ar putea avea mii de vizitatori în același timp, cu toții admirând piesele de artă afișate. În plus, atragerea unui volum mare de oameni pe un site web este mult mai ușoară decât invitarea lor într-o galerie normală.

În plus, acest tip de mediu adaugă valoare Galeriei lor, poate atrage mai mulți vizitatori și este foarte rentabil.

Galeriile virtuale aduc un avantaj competitiv

Este adevărat că arta modernă este controversată. Dar este deschisă și la noi soluții. În plus, utilizarea unui mediu online este o modalitate excelentă de a arăta că galeriile de artă au un viitor. Când un astfel de mediu este interactiv, este chiar mai bine.

Cum arată o Galerie Virtuală interactivă?

Ai auzit despre tururi virtuale până acum. Dacă nu ai făcut-o, asigură-te că citești articolul nostru despre ele aici.

Tururile virtuale sunt folosite de companiile mari pentru a testa noi concepte. Amazon îl folosește pentru o nouă abordare a turismului, iar Valentino îl folosește pentru cumpărături online într-o societate dominată de o anumită pandemie.

În calitate de artist, ai putea să-ți expui lucrările de artă pe pereții unei galerii virtuale (poate chiar propria galerie) și nu numai.

Mai mult, oamenii ar putea să facă click pe pictură sau sculptură, să îi citească descrierea, să îi vadă dimensiunea, să vadă artistul care a pictat-o ​​și da, vor putea să o achiziționeze.

Dar aceasta nu este nici măcar partea interesantă. Arta este despre exprimarea sentimentelor, valorilor, gândurilor și emoțiilor într-un anumit format.

Oamenii te vor înțelege pe tine și arta ta

Ai opere de artă afișate în galeria virtuală. De ce să nu adaugi mai multe funcții interactive? Este un mediu online, până la urma urmei, poți afișa orice dorești.

În calitate de artist, vei putea crea o întreagă experiență pentru propria expoziție.

Vei putea încorpora toate tipurile de formate, cum ar fi video, foto, audio, text, etc.

De ce?
Pentru a spune o poveste.

Oamenii care îți vizitează galeria te vor înțelege mai bine, atât pe tine ca artist, cât și operele tale de artă. Ceea ce le-ar crea o experiență mai captivantă.

Imaginează-ți că, în loc de o cameră 3D cu unele opere de artă afișate, o vei transforma într-un tur virtual captivant.

În acest tur virtual, ai putea să:

  • Creezi un ambient printr-un playlist de pe Spotify făcut de tine (sau nu) care este în ton cu arta afișată.
  • Spui o poveste a galeriei prin afișarea de subtitrări (însoțite de un narator)
  • Încorporezi videoclipuri de pe YouTube în care vorbești despre lucrările tale și despre ce reprezintă acestea pentru tine
  • Oferi link-uri către diverse interviuri pe care le-ai avut în trecut, recenzii ale criticilor, premii, mărturii, chiar și o secțiune de comentarii, astfel încât oamenii să-și poată exprima părerea.

Și ai putea face mult mai mult. Sincer, imaginația este singura barieră aici.

De fapt, i-ai putea ajuta să-ți înțeleagă viziunea asupra lumii, ideea din spatele fiecărei opere de artă și să-i ajuți să empatizeze cu tine și cu creațiile tale.

Unele dintre caracteristicile care pot fi adăugate au fost implementate de brandul de modă Valentino în experiența lor virtuală de cumpărături. Am scris mai multe despre asta în articolul nostru, dacă dorești să îl citești.

Concluzie

Industria de artă este una foarte sensibilă și a fost întotdeauna. Artiștii sunt cunoscuți pentru personalitățile și obiceiurile lor rafinate. Însă, fiind stereotipul controversat, au o viziune puternică asupra lumii.

O galerie virtuală i-ar ajuta pe artiști să se exprime mai bine și să-și ilustreze viziunea lor oamenilor obișnuiți într-un mod în care ar putea și ei să înțeleagă și să empatizeze cu spiritele artistice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *