Promovarea imobiliarelor catre clientii tai presupune ca tu sa fii mereu alert si atent la dezvoltarea generala a pietei, in ceea ce priveste vanzarea si marketingul. Pentru ca, daca esti cumva unul din cei care isi promoveaza inca listarile asa cum se facea acum 50 de ani, ar fi bine sa te gandesti la o schimbare de tactica, cat mai curand. Cu siguranta ca imobiliarele iti ofera una din cele mai stabile investitii pe care un om le poate face in viata. Cu toate acestea, felul in care cumparatorii aleg sa se informeze in legatura cu acest tip de investitie-achizitie, s-a schimbat radical. Oamenii se bazeaza pe Internet pentru a decide ce proprietati merita atentia lor si pentru a stabili ce agenti sunt de incredere, pentru a incheia un contract cu ei. Pentru a-i face pe oameni sa te respecte si pentru a le castiga increderea, trebuie sa le oferi ceea ce isi doresc si inca ceva mai mult.
Oamenilor le place sa fie rasfatati, e drept. Cu toate acestea vanzarea unei case sau a unui apartament nu se face cu biscuit sarati sau sucuri de fructe gratis. Este mai degraba vorba despre aflarea nevoilor acestor oameni si gasirea de solutii pentru satisface acele nevoi. Daca esti de parere ca cei care cauta o casa intr-un anumit cartier ar aprecia sa gaseasca pe site-ul tau mai multe informatii despre comunitatea din acel cartier, adauga o pagina nou care sa ofere aceste informatii! Daca ai o idée despre ceea ce oamenii ar putea gasi util sau interesant, pune-o in aplicare rapid, fara sa mai stai pe ganduri!
Capcane ale marketingul pietei de imobiliare
Daca privesti statisticele ce iti arata numarul de vizitatori de pe site-ul tau, vei incepe sa intelegi ce trebuie pastrat pe site si ce trebuie schimbat sau aruncat la gunoi, pentru a face loc altor informatii. Ai observant ca pagina ‘Despre noi’ nu a prea avut vizitatori in ultima luna? Contrar parerii celor mai multi agenti imobiliari, cei care cauta o casa nu sunt interesati de tine si de afacerea ta, de fapt. Ii intereseaza in primul rand ceea ce poti tu face pentru ei. Cu alte cuvinte, gandeste-te ca ai putea sa nu faci site-ul despre tine si echipa ta, ci mai degraba despre cum ii ajutati pe cei interesati sa gaseasca o casa asa cum isi doresc. Incepe sa adaugi constant pe site informatii utile pentru potentialii cumparatori si optimizeaza designul site-ului, astfel incat sa fie prietenos cu utilizatorii. Adauga si o unealta care sa permita o cautare detaliata si vei fi pe drumul cel bun, al unui marketing creativ, dedicat consumatorilor.