Importanța unui CRM pentru afacerea ta

Cuprins

Rețeta clasică, cunoscută de toată lumea pentru creșterea afacerii tale, este următoarea: dacă vrei venituri mari, clienții tăi trebuie să fie fericiți și mulțumiți de serviciile tale. Customer Relationship Management, sau pe scurt CRM, este un software prin care îți poți gestiona relațiile cu clienți, posibili clienți sau chiar angajații tăi. Dacă te-ai întrebat vreodată cum să-ți crești afacerea și veniturile, citește în continuare articolul nostru despre avantajele unui software personalizat precum CRM.

customer relationship management

De ce contează CRM?

Oricine își poate da seama că este important să ai o legătură bună atât pe planul intern al organizației tale, cât și pe plan extern. Prin intermediul unui software personalizat precum Customer Relationship Management, colectarea datelor despre utilizatori și organizarea acestora devine mult mai facilă. Poți vedea în ce stadiu se situează față de afacerea ta, istoricul lor pe website-ul tău, comenzi anterioare etc. Astfel, cei ce îți vizitează site-ul își pot construi un profil mult mai ușor. Plus, nivelul de loialitate al acestora față de business-ul tău va fi din ce în ce mai ridicat. 

Mai mult, prin folosirea unui CRM, le oferi clienților tăi o experiență mult mai personală și plăcută. Acest fapt îi va determina să revină pe site-ul tău. Îmbunătățirea sistemului de cumpărare și crearea unui consumer journey inedit vor amplifica sentimentul clienților de control asupra acțiunilor pe care le îndeplinesc. Astfel, le vei spori încrederea în brand-ul tău, crescând totodată șansele să fii recomandat mai departe.

Între ERP și CRM, ce e de preferat?

Răspunsul e simplu: nu ai de ce să alegi. Ambele tipuri de sisteme sunt importante pentru derularea afacerii tale. CRM ajută la administrarea fluxurilor directe cu clienții. ERP-ul (Enterprise Resource Planning) constă în înțelegerea modurilor de lucru a fiecărui sector de activitate și conectarea sistemelor financiare și operaționale ale acestora la o bază de date centrală. Cu alte cuvinte, ambele tipuri de software reprezintă atuuri necesare pentru dezvoltarea și administrarea unei afaceri.

Ce face 360design

Fiind o agenție web interactivă, suntem mereu deschiși noilor provocări. Ne-am adaptat fiecărei noi tendințe din domeniul digital. De-a lungul anilor, am avut numeroase proiecte de succes. Mai mult, am creat relații de lungă durată cu fiecare dintre clienții noștri. 

În ceea ce privește crearea de software personalizat, avem o experiență extinsă și în această privință. De la un configurator online de ferestre și uși pentru Windows & More și o galerie virtuală pentru World of Crete, până la evenimente virtuale pentru Nutriensa și o aplicație pentru monitorizarea coletelor de către clienți pentru firme de curierat. Pentru fiecare dintre clienții noștri, am implementat soluția optimă pentru a le genera acestora venituri mai mari ca până atunci. Soluția prin care aceștia s-au diferențiat pe piață de competitorii lor.

Pe scurt

Utilizarea unui software personalizat prin care le poți oferi utilizatorilor tăi o experiență inedită este un mare avantaj în fața concurenței. 360design este specializat în crearea acestor tipuri de soft-uri. CRM reprezintă un sistem important de implementat pentru crearea unui consumer journey cât mai bun. De asemenea, loializarea posibililor consumatori reprezintă un alt avantaj.

Ești interesat să obții un astfel de software pentru afacerea ta? Intră pe site-ul nostru și află mai multe detalii!

Programează o întâlnire cu echipa

Completează formularul de mai jos și noi te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili o întalnire.