Samsung se lanseaza intr-o intiativa de marketing destul de agresiva si foarte indrazneata. Totul pentru a castiga recunoasterea noului Gear VR. Parteneriatul cu Qantas Airlines va oferi pasagerilor de la clasa intai posibilitatea de a se rasfata cu o noua surpriza. Alaturi de meniul cu 8 feluri de mancare ce poarta semnatura lui Neil Perry, vor fi vinuri si sampanii castigatoare de premii. Plus multe altele. Surpriza insa vine in forma unui Gear VR, destinat divertismentului personal pe parcursul zborului.
Programul Samsung Gear VR
Samsung Electronics Australia a gandit parteneriatul cu Qantas Airlines in vederea testarii setului de realitate virtuala. Principalul scopul fiind divertismentul. Aceasta este momentan o faza de testare. Va tine trei luni, atat pentru Samsung Gear VR cat si pentru Galaxy Note 4. Pentru cei mai multi dintre pasageri, aceasta este prima intalnire cu experienta realitatii virtuale.
Programul de realitate virtuala al fiecarui zbor va cuprinde o serie de insertii create de Jaunt. Anume compania ce a produs si experienta memorabila Paul McCartney’s ‘Live and Let Die‘ – un concert 360 . Acest program ii va purta pe pasageri printr-un tur 3D, de 360 de grade prin lounge-ul ultramodern al celor de la Qantas. Iar dupa decolare, vizita ii va purta de-a lungul Podului din portul Sydney, sau pe apele linistite din raul din nordul teritoriului, in Parcul national Kakadu. Totul va parea mai real ca niciodata.
O noua metoda de promovare a turismului
Filmele cu destinatii turistice care folosesc tehnica cunoscuta sub numele de Cinematic VR sunt o optiune noua si destul de interesanta pentru promovarea anumitor destinatii. Publicul e considerat “captiv”, gata sa fie imersat in lumea unui advertising de calitate. Prezentarea unui video la viteza de 60 de frame-uri pe secunda permite ca tehnologia necesara sa nu fie o provocare. Aceasta viteza asigura si o experienta lipsita de vertij sau ameteli. Cu alte cuvinte, pentru orice spectator.
Variatele nuante ce apar in discutia distribuirii echipamentului Gear VR, intr-un spatiu inchis, unui public captiv, pot genera o multime de discutii interesante. Daca se doreste, desigur. Ideea este de a face acest echipament disponibil pentru publicul larg. Tocmai de aceea echipamentul parcurge o faza de testare. Prin urmare, aceasta initiativa de marketing pare mai degraba o oportunitate de a primi un feedback constructiv, inainte de lansarea din aceasta luna.