VR pentru G3

VR pentru G3 – LG si Google – realitate virtuala pentru publicul larg

LG a anuntat de curand ca va initia o noua campanie de promovare pentru setul de realitate virtuala – VR pentru G3 – pentru toti beneficiarii unui G3, noul lor smartphone.

Setul va fi oferit in mod gratuit prin intermediul acestei campanii promotionale. In baza folosirii acestui dispozitiv pentru noul Google Cardboard, ca ecran de vizualizare, noii proprietar ai G3-ului pot acum sa experimenteze realitatea virtuala in jocurile downloadate de pe Google Play.

“Este doar inceputul aparitiei realitatii virtuale si popularizarii ei in cadrul unui public mai larg”, a anuntat Chris Yie, unul din directorii de marketing de la LG.

Cu siguranta ca strategia de marketing a celor de la LG este un raspuns destul de agresiv in defavoarea rivalului lor sud corean, Samsung. De curand, Samsung a lansat un parteneriat cu Oculus Rift, pentru setul Gear VR. Acesta utilizeaza Samsung Galaxy Note 4 ca dispozitiv principal. Costul unui Galaxy Noteeste de $310 pe Amazon. E bine sa tinem minte ca atat Samsung cat si LG cauta noi metode de a-si creste vanzarile pentru telefoanele lor mobile, in incercarea de a contracara curba descendenta pe care au luat-o acestea din cauza celor de la Apple, care pur si simplu au acaparat piata de smartphoneuri.

VR pentru G3

VR pentru G3

Oricum, noul set al celor de la LG poate fi considerat si un semn al felului in care competitia si cooperarea au fiecare cate un cuvant de spus in modelarea felului in care realitatea virtuala isi face aparitia in mediul mobil si devine disponibila si acceptat de publicul larg. Samsung pare ca doreste sa se alinieze la strategia Facebook, impreuna cu cei de la Oculus, cu Gear VR, in timp ce LG poate incepe o colaborare cu Google, in schimb.

Cele doua tipuri de seturi de realitate virtuala are un prim exemplu de dispozitive care in viitor vor inlesni folosirea realitatii virtuale si realitatii augmentate. Acum ca aceasta idee a inceput sa prinda radacini, noile deviceuri asteapta sa fie create. O multime de noi firme vor incepe proiecte pionier in aceasta directie, pentru a iesi pe piata cu ceva absolut spectaculos si neasteptat, in acelasi timp. Piata aceasta este oo piata emergenta care asteapta doar sa fie exploatata. Realitatea virtuala va deveni in curand preferata gamerilor de pretutindeni, iar realitatea augmentata va oferi noi si tot mai eficiente interactiuni care simuleaza lumea reala.

Google, Samsung, LG, Magic Leap, Microsoft si toti celalti jucatori sunt in arena. Sa inceapa jocurile!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *