Randare 3D
O randare 3D se referă la reproducerea realistă a unui obiect. Practic, randarea este o reprezentare tridimensională a unei imagini sau al unui obiect, cărora li se pot atribui diferite culori sau texturi. Rezultatul final constă într-o reproducere digitală detaliată a unui produs, care poate fi vizualizat din diferite unghiuri. Dezvoltarea tehnologiei de randare 3D și vizualizare a simplificat mult prezentarea produselor în prezent. Astfel cu cât arată și este mai bine prezentat produsul, cu atât clientul este mai atras să îl încerce.


Etapele unei randări 3D
- crearea modelului 3D al obiectului/ spațiului
- realizarea mediului din jurul obiectului
- texturarea
- setarea luminii adecvate
- alegerea unui unghi potrivit
- ajustarea efectelor
- randarea 3D
O piesă de nelipsit
Randări fotorealiste într-o lume digitală
O randare 3D este indispensabilă în multe industrii: Arhitectură și Design interior, Cinematografie, Imagistică medicală, Simulări de mediu și Jocuri video, Realitate virtuală, Inginerie și Producție, Prototipuri de Produse, etc.
Mai nou, acestea se folosesc din ce în ce mai mult în chiar și în strategiile de marketing și procesul de vânzare, nu doar la nivelul dezvoltării produsului. Randările fotorealiste adaugă valoare produsului atunci când sunt prezentate în contextul potrivit, de aceea se pot configura pentru mai multe procese ale companiei tale, de la dezvoltarea și prezentarea produsului, până la vânzarea și comunicare digitală.
Mai nou, acestea se folosesc din ce în ce mai mult în chiar și în strategiile de marketing și procesul de vânzare, nu doar la nivelul dezvoltării produsului. Randările fotorealiste adaugă valoare produsului atunci când sunt prezentate în contextul potrivit, de aceea se pot configura pentru mai multe procese ale companiei tale, de la dezvoltarea și prezentarea produsului, până la vânzarea și comunicare digitală.
