Social Media Management
În România sunt 12 milioane de utilizatori pe Facebook și peste 5 milioane prezenți pe Instagram. Prezența în social media vă oferă oportunitatea de a vă adresa unui număr mai mare de potențiali clienți și parteneri de afaceri, îmbunătățindu-vă totodată prezența online. Fiecare platformă socială are un public unic iar conținutul postat trebuie să satisfacă nevoile și așteptările respectivului public, pentru a avea succes. Astfel, marketingul făcut prin intermediul social media nu ar trebui ignorat, indiferent de activitatea desfășurată.


O voce către toată lumea
Limbaj adaptat rețelelor sociale
Prin definiția lor, rețelele sociale nu sunt un mediu de vânzări, și mulți utilizatori deja ignoră reclamele. Așa că trebuie să adaptezi mesajul și comunicarea acestuia pentru a capta atenția potențialilor clienți. Cu ajutorul Social Media, numeroase brand-uri mici sau mijlocii au reușit să crească rapid, lucru care denotă eficiența acestor canale de comunicare.
Fani și urmăritori
Lumea trebuie să știe cine ești
O statistică arată că peste 50% dintre utilizatori folosesc rețelele sociale pentru a se documenta despre viitoare achiziții. Mulți utilizatori caută recenzii și recomandări, iar acest lucru îndeamnă business-urile să aibă o prezență online constantă și să nu neglijeze acest aspect important. Oamenii interacționează cu branduri mult mai mult în zilele noastre decât în trecut și au așteptări de le acestea. Să fii prezent pentru ei este ceea ce îi ține aproape.
