Social Media Management

În România sunt 10 milioane de oameni pe Facebook și 3.8 milioane prezenți pe Instagram. Prezența în social media vă oferă oportunitatea de a vă adresa unui număr mai mare de potențiali clienți și parteneri de afaceri, îmbunătățindu-vă totodată prezența online.
Fiecare platformă socială are un public unic iar conținutul postat trebuie să satisfacă nevoile și așteptările respectivului public, pentru a avea succes. Astfel, marketingul făcut prin intermediul social media nu ar trebui ignorat, indiferent de activitatea desfășurată.

LIMBAJ ADAPTAT REȚELEI DE SOCIALIZARE

Prin definiția lor, rețelele de socializare nu sunt un mediu de vânzări, și mulți utilizatori deja ignoră reclamele. Așa că trebuie să adaptezi mesajul și comunicarea acestuia pentru a capteza atenția potențialilor clienți. Cu ajutorul Social Media, numeroase brand-uri mici sau mijlocii au reușit să crească rapid, lucru care denotă eficiența acestor canale de comunicare.

FANI ȘI URMĂRITORI

Clienții tăi folosesc rețelele de socializare. Tu o faci?
O statistică arată că peste 50% dintre utilizatori folosesc rețelele de socializare pentru a se documenta despre viitoare achiziții. Mulți utilizatori caută recenzii și recomandări, iar acest lucru îndeamnă business-urile să aibă o prezență online constantă și să nu neglijeze acest aspect important.


Social Media Marketing

Brand-urile folosesc tot mai des rețelele de socializare pentru marketing. Peste 70% dintre cei care se ocupă de marketing consideră că acțiunile lor au fost eficiente pentru dezvoltarea afacerilor. Companiile aplică strategiile lor de marketing, având posibilitatea de a interacționa cu publicul sau de a-și construi loialitatea față de marcă.

 
Sunt interesat de gestionarea conturilor de Social Media